رئیس كمیته سیاسی فراكسیون امید:

حالا بهترین فرصت رایزنی با مجامع بین المللی برای رفع تحریم های یكجانبه آمریكاست

حالا بهترین فرصت رایزنی با مجامع بین المللی برای رفع تحریم های یكجانبه آمریكاست

به گزارش پارلمان ایران دات كام رئیس كمیته سیاسی فراكسیون امید مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: رایزنی با مجامع بین المللی در شرایط كنونی منجر می شود تا دولت ترامپ در موقعیت دشوارتری قرار گرفته و در سیاست های خود بازبینی كند.


جلال میرزایی در گفتگو با ایسنا، با تاكید بر لزوم مداخله جهانی برای كنار رفتن تحریم ها در شرایط كنونی، بیان نمود: به نظر می رسد كه این اقدام باید زودتر از این انجام می شد. در شرایط كنونی وزارت خارجه، معاونت حقوقی ریاست جمهوری و نمایندگان ایران در مجامع بین المللی باید فعال تر شده و از راه رایزنی با كشورها و قدرت های جهانی در مورد كنار رفتن تحریم ها رایزنی كنند.
این عضو كمیسیون انرژی مجلس در ادامه اظهار نمود: باید توجه داشت كه این تحریم ها به صورت یكجانبه و از راه آمریكا اعمال شده و وابستگی موسسات مالی و شركت ها به اقتصاد آمریكا آنان را ناچار كرده كه آمریكا را در این راه همراهی كنند.
نماینده مردم ایلام در مجلس خاطرنشان كرد: رایزنی با مجامع بین المللی منجر می شود تا دولت ترامپ در موقعیت دشوارتری قرار بگیرد و به دنبال حمایت افكار عمومی جهان از سلامت انسان ها در جوامع مختلف در سیاست های خود بازبینی كند.
میرزایی در انتها تصریح كرد: اگر ترامپ به فشار مجامع جهانی بی تفاوت باشد منزوی تر خواهد شد. حالا فرصت مناسبی برای رایزنی با مجامع حقوقی و بین المللی برای كنار رفتن تحریم های یكجانبه است.



1398/12/25
21:38:05
5.0 / 5
3663
تگهای خبر: دولت , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲