سال ۱۳۹۹؛ سال جهش تولید ،

رضایی: برای تحقق مبحث جهش تولید به ارتباط جهانی دقت كنیم

رضایی: برای تحقق مبحث جهش تولید به ارتباط جهانی دقت كنیم

به گزارش پارلمان ایران دات كام یك عضو كمیسیون فرهنگی مجلس تحقق بخش عظیمی از مبحث رونق تولید و جهش تولید را مستلزم گسترش ارتباط جهانی دانست و عنوان كرد: چنانچه مسائل كلان مملكت از لحاظ ارتباطات جهانی حل نشود بعید می دانم گشایشی در مسائل ایجاد شود.


مسعود رضایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره بعنوان انتخابی «جهش تولید» برای سال جدید از جانب مقام معظم رهبری، درباره چگونگی تحقق این شعار و موانع سر راه این مورد اظهار داشت: امیدواریم خداوند به تحقق و اجرای مبحث جهش تولید كه مقام معظم رهبری انتخاب كردند كمك كند؛ حالا كشور در وضعیت بسیار نامناسبی به سر می برد، كرونا ویروس هم در این شرایط مزید بر علت شده و از لحاظ مادی و هم جسمی و روحی صدمه های زیادی را به كشور وارد كرده است.
وی اضافه كرد: امیدواریم جهشی در رفع این موضوعات ودر پیشیرد اهداف آینده كشور ایجاد شود؛ فكر نكنم فعلا غیر از دعا كردن كاری از دستمان بر بیاید؛ با عنایت به شرایط نامناسب موجودف جلسات مجلس هم تعطیل شده است امیدواریم پس از تعطیلات خداوند لطف كند بتوانیم قدم موثری در رفع این وضعیت برداریم.
این عضو كمیسیون اجتماعی مجلس افزود: اگر بخواهیم شفاف بگوییم، ما پارسال تولیدی شاهد نبودیم؛ تا مسائل كلان مملكت از لحاظ ارتباطات جهانی حل نشود بعید می دانم گشایشی در مسائل ایجاد شود؛ امروز تا نتوانیم ارتباط گسترده با جهان داشته باشیم بعید می دانم در مسائل اقتصادی نجات پیدا نماییم، درست است این ویروس كرونا پیامد ناگواری تا كنون برای كشور داشته، ولی نشان داده ما باید به سمت علم آموزی و اندیشه پیش رفته و با ارتباط های جهانی مسائل را حل نماییم.
رضایی در انتها افزود: ادامه دادن به برخی شعارها و مباحثی كه نتیجه نداشته، شاید جز پشیمانی چیزی به دنبال نداشته باشد، تحقق بخش عظیمی از مبحث تحقق رونق تولید و جهش تولید مستلزم گسترش ارتباط جهانی است.



1399/01/01
21:51:29
5.0 / 5
3617
تگهای خبر: رهبری , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲