علوی:

تنها راه غلبه بر كرونا همكاری مردم است

تنها راه غلبه بر كرونا همكاری مردم است

پارلمان ایران دات كام: نایب رییس كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اصرار كرد كه در شرایط كنونی رفتن به مسافرت، دید و بازدیدهای نوروزی و خرید عید تهدیدی جدی برای سلامتی افراد و آحاد جامعه است.


سید احسن علوی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به لزوم توجه مردم به دستورالعمل های ستاد مقابله با كرونا و ماندن در خانه، بیان كرد: در ابتدا به تمام خانواده هایی كه عزیزان خودرا بر اثر مبتلاشدن به این ویروس از دست داده اند، تسلیت می گویم. شیوع این ویروس سبب شده تا نه فقط ایران بلكه تمام كشورهای دنیا شرایط بحرانی را در این روزها تجربه كنند.
وی در ادامه اظهار نمود: این ویروس از بعد اقتصادی و اجتماعی تاثیرات گسترده ای را بر روی كشورهای مختلف جهان گذاشته است و برای مهار این ویروس باید سنجیده و متدبرانه عمل شود. در كشورهای توسعه یافته این مردم هستند كه خود مدیریت این ویروس را در دست گرفته اند.
نماینده مردم سنندج در مجلس اشاره كرد: مردم باید وجود این ویروس را باوركنند. با رفتن به مسافرت این ویروس از شهری به شهر دیگر منتقل شده و حتی خطر مبتلاشدن را بیشتر می كند. می توان به جرات اظهار داشت كه در شرایط كنونی مسافرت رفتن نوعی خودكشی است.
وی در ادامه اشاره كرد: امروز حیات افراد و جامعه تحت تاثیر این ویروس قرار دارد و بی توجهی گروهی می تواند زندگی همه افراد جامعه را به خطر بیندازد. ما از لحاظ كادر پزشكی، تخت بیمارستانی و امكانات بهداشتی و درمانی نیز در تنگنا قرار داریم و تنها راه غلبه بر این ویروس همكاری مردم است.
نماینده مردم سنندج در مجلس در ادامه با اشاره به لزوم توجه مردم به دستور العمل های ستاد مقابله با كرونا، بیان كرد: در شرایط كنونی رفتن به مسافرت، دید و بازدیدهای نوروزی و خرید عید تهدیدی جدی برای سلامتی افراد و آحاد جامعه است. از مردم خواهشمندیم دراین زمینه همكاری لازم را داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به لزوم برنامه ریزی جدی از طرف دولت، بیان كرد: دولت اقدامات مقطعی را در دستور كار قرار داده اما كافی نیست. انتظار می رود رئیس جمهور شخصا به صحنه آمده و جلسات ستاد مقابله با كرونا به صورت روزانه اجرا شود. همه باید كرونا را جدی بگیرند و نمی توان بسادگی از كنار این ویروس عبور كرد. ان شاءالله با كمك و همكاری مردم از این بیماری نیز عبور خواهیم كرد. به دولت پیشنهاد می كنم تا از اقشار ضعیف جامعه حمایت كند و درباب آب و برق و گاز در دو ماه اخیر بخشودگی هایی برای قشر ضعیف جامعه در نظر گیرد.




منبع:

1399/01/04
16:00:13
5.0 / 5
3496
تگهای خبر: دولت , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳