براساس بخشنامه دانشگاه آزاد؛

كلاسهای آموزش مجازی تا 15فرورین اختیاری است

كلاسهای آموزش مجازی تا 15فرورین اختیاری است

به گزارش پارلمان ایران دات كام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه ای جزئیات برگزاری كلاس های آموزش مجازی آنلاین دانشگاه آزاد اسلامی مطابق با تقویم و برنامه آموزشی و درسی را اعلام نمود.



به گزارش پارلمان ایران دات كام به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه ای به رؤسای دانشگاه های آزاد اسلامی استانی و واحدهای ویژه جزئیات برگزاری كلاس های آموزشی مجازی آنلاین دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ نمود.
طهرانچی در این بخشنامه ضمن تبریك سال نو تاكید كرده تمام واحدها و مراكز آموزشی دانشگاه موظف به برگزاری كلاسهای آموزشی غیرحضوری برخط مطابق تقویم و برنامه آموزشی و درسی نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۹ هستند و به این منظور مسئولین تمام واحدها و مراكز دانشگاه موظف اند به تمام اساتید به منظور برگزاری كلاس غیرحضوری برخط و دانشجویان جهت حضور در كلاس یاد شده اطلاع رسانی كنند. برپایه بندهای این بخشنامه برگزاری كلاسها به صورت غیربرخط قابل قبول نیست.
همچنین برگزاری كلاسها به صورت غیرحضوری برخط از تاریخ ۵ لغایت ۱۵ فروردین سال ۱۳۹۹ اختیاری بوده و اساتید می توانند طبق برنامه زمانبندی قبلی كلاس (براساس برنامه ریزی درسی نیمسال دوم) و یا در زمان دیگری نسبت به برگزاری كلاسهای جبرانی خود اقدام نمایند.
در این بخشنامه آمده است هماهنگی برگزاری كلاسهای جبرانی توسط حوزه آموزشی واحدها صورت می گیرد و در زمانهای برگزاری جبرانی، پشتیبان های واحد باید متناسب با تعداد كلاس جبرانی پاسخگوی تماس های دانشجویان و اساتید باشند تا مسائل آنها را مرتفع نمایند.
در این بخشنامه تاكید شده پشتیبانی برگزاری كلاسهای آموزشی در روزهای نوروز برعهده كمیته پشتیبانی واحدها بوده و كارشناسان فنی واحد الكترونیكی از راه تلفن ۴۲۸۶۳۳۷۷ و همینطور در گروه های بوجود آمده در شبكه های مجازی، پشتیبانی فنی كمیته های یاد شده در واحدها را برعهده خواهند داشت.
براساس بندهای این بخشنامه واحدها موظف اند مشخصات و شماره تلفن های پشتیبان های واحد را به اساتید و دانشجویان اطلاع رسانی كنند. جهت افزایش كیفیت آموزشی تدریس در شیوه غیرحضوری برخط، اساتید تمام رشته ها ملزم به استفاده از پاورپوینت در هنگام تدریس خویش هستند. همینطور مسئولین آموزشی واحدها و مراكز برعملكرد آموزشی اساتید و دانشجویان برپایه آیین نامه های آموزشی نظارت می كنند و در این فرایند مسئولیتی برعهده واحد الكترونیكی نیست.
براساس بندهای این بخشنامه در صورت ضرورت به ادغام یا تغییرات جزئی در برنامه اجرایی آموزش مجازی، متولی هر واحد نسبت به بارگذاری درخواست اصلاحیه در آدرس azad.iauec.ac.ir/order۲ اقدام نمایند.
در این صورت نیازی به ارسال مجدد درخواست ها به صورت كلی نبوده و باید فقط فهرست اصلاحات بارگذاری شود. در این بخشنامه تاكید شده در صورت ضرورت اطلاع رسانی های بعدی به رؤسای استان ها و واحدهای جامع مستقل صورت خواهد گرفت.

1399/01/04
21:22:51
5.0 / 5
3614
تگهای خبر: ابلاغ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳