میرزایی:

امروز زمان دیدن واقعیت ها و توجه به نظرات كارشناسان است

امروز زمان دیدن واقعیت ها و توجه به نظرات كارشناسان است

به گزارش پارلمان ایران دات كام رئیس كمیته سیاسی فراكسیون امید مجلس شورای اسلامی اصرار كرد كه بیان واقعیت ها و نظرات كارشناسی به منتخب اول تهران كه ممكنست ریاست مجلس آینده را برعهده بگیرد، پیش از آغاز كار مجلس یازدهم لازم و ضروری می باشد.


به گزارش پارلمان ایران دات كام به نقل از ایسنا، جلال میرزایی در یادداشتی كه در اختیار ایسنا قرار داده است، با اشاره به انتقاد محمدباقر قالیباف منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم از عملكرد دولت در مقابله با كرونا، بیان كرد: آقای قالیباف در یادداشت خودشان به بهانه ویروس كرونا به دولت آقای روحانی تاخته و عملكرد آنرا زیر سوال برده است و مدعی شده در این مدت تلاش ایشان بر این بوده تا با استفاده از ظرفیت های جهادی مردمی برای مدیریت بحران كرونا اقدامات موثر و میدانی انجام دهد.
ضمن احترام به دكتر قالیباف كه منتخب اول مردم تهران برای حضور در مجلس یازدهم هستند؛ این انتظار از ایشان می رود برای مردم تهران و سایر مخاطبانی كه در كشور نگران شیوع ویروس كرونا هستند، توضیح داده كه منظورشان از این مدت و نوع تلاشی كه به عمل آورده اند چیست.
همچنین ظرفیت جهادی مردمی كه ایشان برای مدیریت بحران كرونا در این مدت به كار گرفته است و از قضا این اقدامات به زعم ایشان موفق بوده اند، كدام اند تا دولت روحانی و به خصوص وزارت بهداشت از آن الگو برداری كنند.
آقای دكتر قالیباف در ادامه یادداشت خود دولت را به ندیدن واقعیات های موجود و كتمان واقعیت و در نظر نگرفتن هشدارهای كارشناسی متهم كرده و با زیرسوال بردن شیوه روی كار آمدن آقای روحانی فرصت را غنیمت شمرده و مدیریت دولت را در این سال ها ناكارآمد معرفی كرده اند.
ایشان برای اثبات این ناكارآمدی جلسات هفته ای یكبار و استفاده نكردن از ظرفیت های مردمی و عملیاتی در كشور را یاد شده قرار داده اند. قضاوت در این خصوص كه مشكل آقای قالیباف با آقای روحانی یا دولت آقای روحانی است به مخاطبان واگذار نماییم بهتر است اما به جهت اینكه مجلس آینده تحت تاثیر آقای قالیباف به بیراهه كشیده نشود و به اسم واقع گرایی و نظرات كارشناسی به سمت تقابل های زیان بار با دولت پیش نرود؛ از سازمان برنامه و بودجه به خصوص دكتر پورمحمدی كه از قضا در دولت های مختلف كار كرده و دیدگاه ایشان مبتنی بر داده ها و محاسبات كارشناسی است، انتظار داریم واقعیت های مالی كشور را به آقای قالیباف منتقل كنند.
وی در ادامه با اشاره به امكانات قالیباف در دوره مدیریتی خود در شهرداری اشاره كرد: بیان واقعیت ها و نظرات كارشناسی به منتخب اول تهران كه ممكنست ریاست مجلس آینده را بر عهده بگیرد، پیش از آغاز كار مجلس یازدهم لازم و ضروری می باشد. حالا زمان رقابت نیست و هنوز تا ۱۴۰۰ فرصت باقی است. امروز زمان دیدن واقعیت ها و توجه به نظرات كارشناسان توام با احساس مسئولیت است. لطفا اجازه دهید توجه دولت كاملا به مدیریت آثار زیان بار ویروس كرونا و آثار تحریم های آمریكا باشد.



1399/01/12
21:27:07
5.0 / 5
3546
تگهای خبر: دولت , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵