نایب رییس مجلس خبر داد

مجلس سه شنبه جلسه علنی دارد

مجلس سه شنبه جلسه علنی دارد

پارلمان ایران دات كام: اعضای هیات رئیسه مجلس به همراه رؤسای كمیسیون های تخصصی در جلسه بامداد امروز، یكشنبه 17 فروردین راه های رسیدگی به وضعیت درآمدی اقشار لطمه پذیر و متاثر از شیوع ویروس كرونا را بررسی كردند و هیئت رییسه تصمیم گرفت از روز سه شنبه، 19 فروردین مجلس جلسات علنی به صورت حضوری و رسمی داشته باشد.


به گزارش پارلمان ایران دات كام به نقل از ایسنا، عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس امروز یكشنبه در جمع خبرنگاران اظهار نمود: جلسه هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی و رؤسای كمیسیون های تخصصی، بامداد امروز (یكشنبه، 17 فروردین ماه) با موضوع رسیدگی به وضعیت درآمدی اقشار لطمه پذیر بواسطه شیوع این ویروس اجرا شد. در این نشست مقرر شد مجلس از سه شنبه، ۱۹ فروردین جلسات علنی به صورت حضوری و رسمی داشته باشد و كمیسیون ها هم از فردا، دوشنبه جلسات رسمی خودرا دنبال كنند.
همین طور بگفته مصری، موضوع رای اعتماد به وزیر پیشنهادی جهاد كشاورزی در دستور جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس خواهد بود.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همین طور از قطعی شدن حضور وزرای بهداشت و كشور در جلسات علنی این هفته مجلس برای ارائه گزارش آخرین تحولات كرونا و بررسی شرایط كشور آگاهی داد.

بررسی چگونگی تامین درآمد قشری كه اشتغال روزانه داشته و امروز به خاطر شیوع ویروس كرونا محل درآمدی ندارند، از مهم ترین موضوعات این جسله بود كه مقرر شد با همكاری دولت، محلی برای تامین درآمد این افراد مشخص شود.
همین طور لزوم تعریف صحیح از فاصله گذاری اجتماعی و اطلاع رسانی به مردم از موضوعات دیگری بود كه در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.
مقرر شد كمیسیون اقتصادی مجلس برای ایجاد مسیری جهت تامین درآمد اقشار لطمه پذیر فردا (دوشنبه، 18 فروردین ماه) با وزرای مربوطه جلسه ای برگزار كند تا نحوه جبران كمبودها مشخص شود.




منبع:

1399/01/17
23:50:27
5.0 / 5
3444
تگهای خبر: دولت , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳