یارمحمدی:

همچنان شاهد ادامه تحریم ها با وجود شعارهای بشردوستانه هستیم

همچنان شاهد ادامه تحریم ها با وجود شعارهای بشردوستانه هستیم

پارلمان ایران دات كام: نماینده مردم زاهدان در مجلس اصرار كرد كه كشورها باید از شرایط پیش آمده درس گرفته و در امتداد تامین آرامش و امنیت برای تمام مردم دنیا در هر نقطه ای گام بردارند.


علیم یارمحمدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به درس هایی كه كشورهای جهان باید از شیوع ویروس كرونا بگیرند، بیان كرد: كرونا بلایی عمومی است كه امروز همه كشورها با آن روبرو شده و باید از آن درس بگیرند. مسئولان تمام كشورها باید بنشینند و چاره ای برای جامعه جهانی و ادامه حیات در كنار یكدیگر بیندیشند.
ایشان سپس اظهار نمود: امروز ما در جهان هم شاهد كمك های بشردوستانه كشورها به یكدیگر و هم شاهد ادامه جنگ در بعضی از نقاط هستیم. كشورها باید از شرایط پیش آمده درس گرفته و در امتداد تامین آرامش و امنیت برای تمام مردم دنیا در هر نقطه ای گام بردارند.
نماینده مردم زاهدان در مجلس اشاره كرد: از طرف دیگر ما همچنان شاهد ادامه تحریم ها مقابل كشورمان با وجود شعارهای بشردوستانه هستیم و ما باید از وضعیت درس گرفته و بر روی پای خودمان بایستیم. با تحقق شعار تولید ما می توانیم در مقابل استكبار جهانی بایستیم. مدت هاست كه ملت ایران و بعضی از كشورهای دیگر شاهد ظلم آمریكایی هاست. شرایط كنونی نیز برای دولتمردان آمریكا منافعی داشته و آنان نیز به فكر بهره برداری از این شرایط به نفع خودشان هستند.
ایشان سپس با اشاره به لزوم پیگیری و اجرای صحیح تصمیمات ستاد مقابله با كرونا، اشاره كرد: تمامی بخش ها و آحاد مردم باید برای مقابله و كنترل این ویروس مشاركت داشته و به تصمیمات ستاد توجه نمایند. تا زمانی كه مشاركت عمومی نباشد نمی توانیم به نتایج خوبی دست یابیم. اگر این ویروس به درازا بكشد هم از نظر اقتصادی و هم از بعد اجتماعی مشكلاتی به دنبال خواهد داشت.



1399/01/18
23:32:16
5.0 / 5
3216
تگهای خبر: دولت , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱