میرزایی نیكو: اصلی ترین محور در نشست سازمان ملل باید برخورد با تمامیت خواهی آمریكا باشد

میرزایی نیكو: اصلی ترین محور در نشست سازمان ملل باید برخورد با تمامیت خواهی آمریكا باشد

به گزارش پارلمان ایران دات كام یك عضو فراكسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاكید بر اینكه میزان اثرگذاری ایران در نشست مجمع عمومی سازمان ملل، به فعالیت دیپلماسی تیم ایرانی باز می گردد، اظهار داشت: مهم ترین مسئله ای كه باید در این جلسه به آن توجه گردد برخورد با زورگویانی است كه به خود اجازه می دهند به هر كشوری زور بگویند. تحریم دارو و حتی نیازهای اساسی مردم ایران از طرف آمریكا بر خلاف تمام معاهده های بین المللی است.


قاسم میرزایی نیكو در گفت و گو با ایسنا با اشاره به میزان اهمیت حضور ایران در نشست مجمع عمومی سازمان ملل، بیان كرد: مسئولان نظام تصمیم گرفتند تا جمهوری اسلامی ایران در نشست مجمع عمومی سازمان ملل شركت نماید و وزیر خارجه نیز حالا در نیویورك است. میزان اثرگذاری ایران در این جلسه به فعالیت دیپلماسی و اختیاراتی كه این تیم دارند باز می گردد.
ایشان سپس اظهار نمود: آمریكا حالا تمام تلاش خودرا به كار گرفته است تا با جوسازی در مقابل قدرت دیپلماسی ایران بایستند، اما قدرت دیپلماسی ما می تواند پاسخ این جوسازی ها را نیز دهد. هیئت ایرانی باید از این فرصت بهره برده و نكات خودرا به جامعه جهانی ابلاغ كند.
نماینده مردم فیروزكوه و دماوند در مجلس اشاره كرد: مهم ترین مسئله ای كه باید در این جلسه به آن توجه گردد برخورد با زورگویانی است كه به خود اجازه می دهند به هر كشوری زور بگویند. تحریم دارو و حتی نیازهای اساسی مردم ایران از طرف آمریكا بر خلاف تمام معاهده های بین المللی است كه باید در نشست مجمع عمومی سازمان ملل برای جامعه بین الملل تبیین شود.
ایشان سپس اشاره كرد: اصلی ترین محور باید برخورد با تمامیت خواهی و زورگویی آمریكایی ها باشد. اگر ما بتوانیم این مساله را به درستی برای جامعه بین الملل تبیین كنیم؛ موفق شده ایم.




منبع:

1398/06/31
14:57:24
5.0 / 5
4860
تگهای خبر: ابلاغ , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴