جمالی:

وضعیت انتشار كرونا در استان گیلان كاهشی شده است

وضعیت انتشار كرونا در استان گیلان كاهشی شده است

به گزارش پارلمان ایران دات كام یك عضو مجمع نمایندگان استان گیلان اظهار داشت كه با مدیریت شرایط وضعیت استان گیلان از جهت میزان انتشار كرونا كاهشی شده آمار مرگ و میر و تعداد بستری ها بسیار پایین آمده به صورتی كه برخی روزها ما هیچ مورد فوتی نداشتیم.


منوچهر جمالی در گفتگو با ایسنا، درباره ی آخرین وضعیت انتشار كرونا در استان گیلان اظهار نمود: استان گیلان پس از استان قم بیشترین درگیری و مبتلایان به كرونا را داشت. در ایام ابتدایی وضعیت سخت بود بیمارستان ها پر و تخت ها كم و شرایط دشواری بود. برخی از پرسنل بیمار شده بودند و لوازم حفاظتی و شخصی هم كم بود اما به تدریج اوضاع بهتر شد.
وی افزود: با دستورات وزیر بهداشت، رئیس دانشگاه علوم پزشكی و نظارت نمایندگان استان بعنوان اعضای كمیسیون بهداشت مقابله با كرونا در گیلان به بهترین شكل انجام شد، الان اوضاع بهتر شده و آمارها كاهشی است.
نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: در شهرستان رشت بیشترین درگیری با كرونا در میان سایر شهرهای استان گیلان داشت اما حالا با مدیریت شرایط تعداد بستری ها كم و آمار مرگ و میر بسیار كاهش یافته است به صورتی كه در بعضی از روزها ما هیچ مورد فوتی نداریم اگر وضعیت به همین منوال پیش رود تعداد بستری ها كمتر هم خواهد شد بنابراین وضعیت مدیریت و خوب شده است.



1399/02/01
23:51:20
5.0 / 5
3338
تگهای خبر: مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲