یك عضو كمیسیون آموزش مجلس:

كمیسیون آموزش درباره احتمال تعویق برگزاری كنكور 99 تصمیم گیری می كند

كمیسیون آموزش درباره احتمال تعویق برگزاری كنكور 99 تصمیم گیری می كند

پارلمان ایران دات كام: یك عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت كه این هفته كمیسیون درباره تعلیق برگزاری كنكور و یا تغییر روش برگزاری آن تصمیم گیری می كند.


احمد نادری در گفت و گو با ایسنا اظهار نمود: به دنبال چند هفته گذشته پیام های زیادی حاوی نگرانی کنکوری ها و خانواده هایشان از برگزاری کنکور باتوجه به شیوع پیک دوم کرونا را داشتند. آنها نگران سلامت شان هستند.
وی ادامه داد: بوسیله تلفن با اعضای کمیسیون آموزش این نگرانی ها را منتقل کردند. قرار شد در جلسه هفته جاری درباره تعویق کنکور و یا تغییر در نحوه برگزاری آن به یک جمع بندی برسیم. پیشنهادات زیادی وجود دارد که در حال بررسی آن هستیم. همچون آنکه کنکور به تعویق افتد یا اینکه در فضای باز اجرا شود که نیازی به استفاده از کولر و وسایل سرمایشی وجود نداشته باشد، چون این وسایل تاثیر زیادی در منتشر کردن ویروس دارد.
نادری اضافه کرد: پیشنهاداتی وجود دارد در خصوص اینکه کنکور در مدت زمان پس از ظهر تا شب در فضای باز اجرا شود یا اینکه برگزاری کنکور در چند روز باشد تا هم تراکم کمتر بوده و هم با برگزاری آن در فضای باز ویروس منتقل نشود.
این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در آخر و در جمع بندی اظهار داشت: این هفته کمیسیون درباره اصل تعویق برگزاری کنکور و یا تغییر در نحوه برگزاری آن به جمع بندی می رسد و دراین زمینه با مسئولان سازمان سنجش و وزارت علوم هم مشورت صورت می گیرد. اساسا جمع بندی به نحوی خواهد بود تا به دانش آموزان ضرری وارد نشود.




منبع:

1399/04/14
16:46:42
5.0 / 5
2678
تگهای خبر: مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵