بررسی اصلاح قانون انتخابات در كمیسیون شوراها

بررسی اصلاح قانون انتخابات در كمیسیون شوراها

پارلمان ایران دات كام: سخنگوی كمیسیون امور داخلی كشور و شوراها از بررسی اصلاح قانون انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در جلسه امروز این كمیسیون و تشكیل دو كارگروه آگاهی داد.


علی حدادی در گفت و گو با ایسنا، درباره جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، با اعلان اینکه امروز در جلسه کمیسیون پیرامون اولویت هایی که در کمیسیون مطرح شده بود بحث و بررسی صورت گرفت، گفت: مساله اول در ارتباط با اصلاح قانون انتخابات شوراها و ریاست جمهوری بود که دو کارگروه در کمیسیون در این راستا تشکیل شد.
وی افزود: در جلسه امروز نیز نماینده شورای نگهبان حضور داشتند و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی نیز گزارشی از لطمه شناسی کلی دراین زمینه مطرح نمودند.
نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی اظهار نمود: از پیش قرار بود در جلسه پس از ظهر وزیر کشور حاضر شده و گزارشی درباب امنیت داخلی به اعضای کمیسیون ارائه کند.
حدادی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا کمیسیون شوراها به مساله ی آتش سوزی کلینیک سینای تهران ورود می کند، بیان کرد: بله ان شاء الله در مورد این حادثه کمیسیون از مسئولان مربوطه دعوت خواهدنمود و به بحث و بررسی ابعاد حادثه خواهد پرداخت.




منبع:

1399/04/17
13:49:44
5.0 / 5
2566
تگهای خبر: طرح , قانون , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴