انتقاد نماینده بوشهر از گرانی ها

انتقاد نماینده بوشهر از گرانی ها

به گزارش پارلمان ایران دات كام نماینده مردم بوشهر با انتقاد از عملكرد تیم اقتصادی دولت اظهار داشت: مدیریت ضعیف دولت سبب گرانی كمر شكن برای مردم شده است.


به گزارش پارلمان ایران دات کام به نقل از ایسنا، عبدالکریم جمیری در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: مدیریت ضعیف دولت سبب گرانی کمرشکن برای مردم شده است، وضعیت امروز نرخ ارز، مسکن و خودرو و از همه مهم تر تامین مواد غذایی برای ادامه حیات یعنی حداقل نیاز روزانه اقشار کم درآمد را به ستوه آورده است.
وی ادامه داد: ضمن تشکر از کادر درمانی در کشور خصوصا کادر درمانی استان برای مبارزه با کرونا، اعلام می کنم وضعیت کنونی استان به خصوص حوزه انتخابیه در بحث کرونا قرمز و بسیار نگران کننده است.
نماینده بوشهر افزود: آقای رئیس جمهور اگر در پیش گیری از کرونا ضعیف عمل شود، که شده است اساسا در عرصه درمان ناتوان تر و نتیجه فاجعه بارتر خواهد بود.
جمیری در تذکری به وزیر نیرو اظهار داشت: تامین آب آشامیدنی حداقل نیاز مردم بوشهر، گناوه و دیلم است که به مشکلی بزرگ تبدیل شده است، برای حل این مشکل تلاش کنید، وزیر اقتصاد باید به افرادی که در کارهای تجاری ملوانی کوشا هستند کمک و از آنها حمایت کند.




منبع:

1399/04/18
13:48:17
5.0 / 5
2619
تگهای خبر: دولت , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳