در تذكری

فلاحتی: دل از اروپا بركنید و به اقتصاد پیرامونی توجه كنید

فلاحتی: دل از اروپا بركنید و به اقتصاد پیرامونی توجه كنید

به گزارش پارلمان ایران دات كام نماینده مردم قائنات در مجلس به لزوم بازگشایی گمرك مرزی یزدان تصریح كرد و اظهار داشت: دل از اروپا بركنید و به اقتصاد پیرامونی توجه كنید.


به گزارش پارلمان ایران دات كام به نقل از ایسنا، فرهاد فلاحتی در جلسه علنی امروز(سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذكری شفاهی خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: بازگشایی گمرك مرزی یزدان شهرستان زیركوه كه مورد توافق ایران و افغانستان است، سبب رشد اقتصادی كشور، دور زدن تحریم های ظالمانه و كمك به مبادلات تجاری با آسیای میانه است. این اقدام معطل تصویب نامه هیئت وزیران مانده است.
نماینده قائنات در ادامه تذكر خود خطاب به وزیر ارتباطات اظهار داشت: امكان زیرساخت فیبرنوری در خراسان جنوبی فراهم شده اما شما به صدا و سیمای استان اجازه دسترسی به سیگنال های زمینی را نمی دهید. نتیجه این می شود كه جوانان مشتاق ورزش فوتبال نتوانند از شبكه سراسری فوتبال ببینند و در نهایت مروج ماهواره شده اید.
این عضو فراكسیون ولایی مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: شما گفته بودید كه مخالف خصوصی سازی مدارس هستید. آیا اطلاعی از مدارس حمایتی خود دارید؟ این مدارس ضربه به آموزش كشور است. نه به آموزش بها می دهد و نه به پرورش. صرفا دكان اقتصادی برای عده ای خاص است. بر مبنای قانون، تاسیس مدارس حمایتی ممنوع اعلام شده اما آموزش و پروش در شهرهایی مثل مشهد و تهران هنوز چنین مدارسی تاسیس می كند.




منبع:

1398/07/09
14:06:04
5.0 / 5
4607
تگهای خبر: تصویب , قانون , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵