یك عضو كمیسیون آموزش مجلس تاكید كرد

لزوم تشكیل كارگاه های آموزشی برای معلمان جهت تدریس آنلاین

لزوم تشكیل كارگاه های آموزشی برای معلمان جهت تدریس آنلاین

یك عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اصرار كرد كه پیش از شروع كلاس های مجازی دانش آموزان، باید كارگاه های آموزشی برای معلمان تشكیل گردد تا مهارت های لازم جهت تدریس آنلاین را كسب كنند.


مهرداد ویس کرمی در گفت و گو با ایسنا، با اعلان اینکه حداقل یک ماه و نیم تا آغاز بازگشایی مدارس طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش باقی مانده است، اظهار نمود: باتوجه به موج دوم شیوع ویروس کرونا باید زیرساخت های لازم برای آموزش آنلاین دانش آموزان برقرار شود که یکی از آنها افزایش مهارت در میان معلمان است.
وی توضیح داد: معلم باید مهارت لازم برای آموزش آنلاین دانش آموزان را داشته باشد تا خللی در آموزش آنها ایجاد نشود، برای این کار برگزاری کارگاه های آموزشی جهت تدریس آنلاین لازم است که این وظیفه وزارت آموزش و پرورش است.
این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: علاوه بر ضرورت برگزاری کارگاه های آموزشی برای افزایش مهارت معلمان در تدریس آنلاین باید سایر زیرساخت ها هم فراهم گردد که یکی از آنها دسترسی سهل به اینترنت است، چون تمامی کشور از این مزایا برخوردار نیست. لازم است در طول این مدت وزارت آموزش و پرورش پیش بینی ها و اقدامات لازم را انجام دهد.
ویس کرمی همین طور اظهار نمود: در مناطق روستایی و یا کم جمعیت یا دورافتاده احتیاجی به آموزش مجازی نیست چون می توان کلاس های درس را به صورت حضوری در این مناطق تشکیل داد و دانش آموزان با فاصله و در فضای باز تحصیل کنند. اینها همه به برنامه ریزی مدون از طرف وزارت آموزش و پرورش نیاز دارد.



1399/05/05
14:42:06
5.0 / 5
2386
تگهای خبر: مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵