نماینده بجنورد به كرونا مبتلا شد به گزارش پارلمان ایران دات كام نایب رئیس كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به ویروس كرونا مبتلا شد. به گزارش پارلمان ایران دات کام به نقل از ایسنا، تست کرونای محمد وحیدی نماینده بجنورد مثبت اعلام گردید و وی در قرنطینه خانگی برای ادامه درمان است. روز گذشته هم مثبت شدن تست کرونای علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اعلام گردید. منبع: parlemaniran.com 1399/06/27 22:47:21 5.0 / 5 2171 تگهای خبر: مجلس , مجلس شورای اسلامی این مطلب پارلمان را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط بالاتر از ۹۰۰ نیروی آمریکایی از خلیج فارس فرار کردند باز شدن اینترنت فتح الفتوح نیست حق مسلم مردم بود، بیخود سر مردم منت نگذارید روایت رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس از پاسخ رهبر شهید انقلاب به پیشنهاد پناهگاه امن تشکیل کمیته ویژه برای پیگیری تحولات لبنان در مجلس نظرات بینندگان پارلمان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۲ بعلاوه ۱ درج دیدگاه