ابراهیمی: سیاسیونی با رفتار مبتنی بر اصول اخلاقی ماندگار خواهند شد

ابراهیمی: سیاسیونی با رفتار مبتنی بر اصول اخلاقی ماندگار خواهند شد

به گزارش پارلمان ایران دات كام یك عضو فراكسیون امید مجلس شورای اسلامی تاكید كرد: مردم فارغ از برنامه های فعالان سیاسی عملكرد و رفتار آنان را در طول زمان ارزیابی كرده و برپایه اصول اخلاقی برای آنها اعتبار قائل اند.


علی ابراهیمی در گفتگو با ایسنا، درباره لزوم رعایت اخلاق سیاسی از جانب فعالان سیاسی بیان كرد: اعتبار احزاب و گرایش های سیاسی به رفتار و منش اعضای اصلی و هواداران آنان باز می گردد و بر مبنای اساسنامه احزاب رعایت اخلاق الزامی است.
وی در ادامه اظهار نمود: مردم به رفتار فعالان سیاسی فارغ از برنامه هایی كه عرضه كرده اند در بلند مدت نظارت داشته و برپایه ارزیابی كه از آنان دارند برای آنان اعتبار قائل می شوند.
نماینده مردم شازند در مجلس خاطرنشان كرد: اگر یك دولتمرد صادق باشد و عوام فریبی نكند در ذهن مردم ماندگار خواهد شد. در حوزه سیاست رعایت اخلاق یك امر ضروری می باشد. در رقابت های سیاسی به چالش كشیدن افراد امری طبیعی است و انتقاد باید وجود داشته باشد.
این عضو فراكسیون امید مجلس در ادامه تاكید كرد: اما در كنار انتقاد باید راهكارهای گره گشا هم عرضه شود. متأسفانه در كشور ما اخلاق سیاسی تنزل یافته و گاها شاهد تخریب های غیراخلاقی و دروغ پردازی ها هستیم كه نتیجه آن صرفا فرصت سوزی است.
ابراهیمی در انتها اظهار داشت: با بی اخلاقی مشكلی حل نمی گردد. مردم كشور ما هم در طول تاریخ آگاه بوده و تجربه نشان داده سیاسیونی ماندگار خواهند شد كه رفتار آنها آگاهانه و مبتنی بر اصول اخلاقی باشد.



1398/07/17
21:49:33
5.0 / 5
4679
تگهای خبر: دولت , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳