بررسی مشكلات كامیونداران و رانندگان بخش حمل و نقل فرآورده های نفتی در كمیسیون انرژی

بررسی مشكلات كامیونداران و رانندگان بخش حمل و نقل فرآورده های نفتی در كمیسیون انرژی

پارلمان ایران دات كام: سخنگوی كمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی مشكلات كامیونداران و رانندگان بخش حمل و نقل فرآورده های نفتی كشور با حضور مسئولان دستگاه های مربوطه در جلسه امروز این كمیسیون آگاهی داد.


مالک شریعتی نیاسر در گفت و گو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون مشکلات کامیون داران و رانندگان بخش حمل و نقل فرآورده های نفتی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این نشست نمایندگانی از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، شهرداری تهران و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، قرارگاه ثارالله، سازمان تامین اجتماعی، انجمن صنفی کامیون داران، سازمان برنامه و بودجه کشور حضور داشتند.
ایشان سپس اظهار نمود: مشکل کامیون داران که در انتقال سوخت با موانعی رو به رو هستند مورد بحث و بررسی بررسی قرار گرفت. در این جهت قرارگاه ثارالله تهران گزارشی را درباب مشکلات تامین سوخت کامیون ها و لوازم یدکی خصوصاً لاستیک ارائه دادند که با حضور مسئولان و دستگاه های مرتبط این مشکلات بررسی گردید.
نماینده مردم تهران در مجلس اشاره کرد: عمده مشکل کامیون داران مالی است چونکه بودجه ای که در اختیار دارند کفاف هزینه های آنان را نمی دهد. دولت باید علاوه بر افزایش سهمیه سوخت کامیون ‎داران، کمک های لازم را در جهت تامین تجهیزات مورد نیازشان داشته باشد. هم چنین در جلسه امروز لایحه نحوه واگذاری اموال، تأسیسات، ماشین آلات و هرگونه مالکیت مربوط به تأسیسات آب و فاضلاب بعد از بررسی با اصلاحاتی به تصویب کمیسیون رسید.
ایشان سپس اشاره کرد: در ادامه نیز گزارش کمیته گاز کمیسیون نیز درباب طرح اساسنامه شرکت ملی گاز ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا جلسات بیشتری برگزار شده و باردیگر جهت بررسی به صحن کمیسیون بیاید.




منبع:

1399/08/11
21:34:32
5.0 / 5
1509
تگهای خبر: تصویب , دولت , طرح , لایحه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲