بررسی وضعیت تولید برق هسته ای در نیروگاهسته ای بوشهر در كمیسیون انرژی پارلمان ایران دات كام: یك عضو هیئت رئیسه كمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی وضعیت تولید برق هسته ای در فازهای 2 و 3 نیروگاه هسته ای بوشهر در جلسه امروز این كمیسیون آگاهی داد. هادی بیگی نژاد در گفت و گو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در ابتدا گزارشی درباب برنامه هایی که برای جلوگیری از هدر رفت گاز فلر دنبال شده و برنامه هایی که باید از این پس دنبال شود در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت تا از هدر رفت این سرمایه ملی جلوگیری شود. آقای احمدی نایب رئیس کمیسیون گزارشی را دراین زمینه ارائه کردند و کارشناسان مربوط نیز در جلسه حضور بهم رساندند. ایشان سپس اظهار نمود: همین طور در ادامه معاون سازمان انرژی اتمی گزارشی درباب وضعیت تولید برق در فاز ۲ و ۳ نیروگاه هسته ای بوشهر ارائه کردند. در این گزارش به مشکلات و برنامه ها اشاره شده بود. قرار بر این شد تا کمیسیون نیز در برنامه ریزی برای رسیدن به تولید ۲۰ هزار مگابایت برق هسته ای به صورت پله پله همکاری کند. نماینده مردم ملایر در مجلس اشاره کرد: در ادامه نیز شکایت تعدادی از نمایندگان از نحوه عملکرد سازمان هدفمندی یارانه ها و سازمان برنامه و بوجه در تخصیص اعتبار لازم به وزارت نیرو و تقاصای اعمال ماده ۲۳۴ بخشنامه داخلی مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در نهایت کمیسیون به نقص در عملکرد سازمان هدفمندی یارانه ها رای داد. این درخواست به هیئت رئیسه ارجاع شد تا بعد از درنوردیدن تشریفات قانونی جهت رسیدگی به قوه قضاییه ارجاع شود. منبع: پارلمان ایران دات كام 1399/08/25 20:52:29 5.0 / 5 1820 تگهای خبر: قانون , قوه قضاییه , مجلس , مجلس شورای اسلامی این مطلب پارلمان را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط بالاتر از ۹۰۰ نیروی آمریکایی از خلیج فارس فرار کردند باز شدن اینترنت فتح الفتوح نیست حق مسلم مردم بود، بیخود سر مردم منت نگذارید روایت رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس از پاسخ رهبر شهید انقلاب به پیشنهاد پناهگاه امن تشکیل کمیته ویژه برای پیگیری تحولات لبنان در مجلس نظرات بینندگان پارلمان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۲ بعلاوه ۴ درج دیدگاه