نماینده مردم چادگان در مجلس:

بالا رفتن قیمت لبنیات به علت افزایش نرخ نهاده ها است

بالا رفتن قیمت لبنیات به علت افزایش نرخ نهاده ها است

به گزارش پارلمان ایران دات کام اصفهان نماینده مردم چادگان، فریدن و فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قیمت لبنیات در چندر وز گذشته افزایش یافت که علت اصلی آن بالا رفتن قیمت نهاده های دامی و مشکلات موجود در بازار و به هم ریختگی آن بود.



حسین محمد صالحی دارانی در گفت و گو با ایسنا در خصوص افزایش قیمت لبنیات، اظهار نمود: قیمت لبنیات در چند روز گذشته افزایش یافت که علت اصلی آن بالا رفتن قیمت نهاده های دامی و مشکلات موجود در بازار و بهم ریختگی آن بود. با عنایت به قیمت نهاده های دامی و مشکلاتی که الان دامداران دارند این موارد جبران هزینه های کسری دامداران را نمی کند.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر فشار به مردم می آید به این معنا که دولت باید بگونه ای سهمیه اختصاصی نهاده های دامی را بیشتر کند و بموقع به دست کشاورز و دامدار برساند تا تولیدکننده دام به علت کمبود نهاده ها مجبور نشود قیمت لبنیات را بالا ببرد.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در مجلس تصریح کرد: برای دومین بار است که قیمت لبنیات افزایش یافته که صرفاً به علت کمبود نهاده های دامی است و از سویی دولت هم برخی سهمیه ها را حذف نمود و خیلی از دامدارن به علت مشکلات در مناطق صعب العبور سال جاری موفق به کوچ دادن حیوانات خود نشدند. بنابراین مصرف نهاده های دامی بالا رفت و هیچ قیمت تخصیصی برای آنها در نظر گرفته نشد.





منبع:

1399/09/17
09:20:45
5.0 / 5
1255
تگهای خبر: دولت , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳