توئیت كنایه آمیز نماینده جنجالی به رئیسی و شریعتمداری با هشتگ ذوالقرنین، برای خراب شدن یك دوست نادان كافی است به گزارش پارلمان ایران دات كام محمود صادقی در توئیتی به ذوالقرنین خطاب كردن سید ابراهیم رئیسی از جانب حسین شریعتمداری واكنش نشان داد. به گزارش پارلمان ایران دات كام به نقل از خبر آنلاین، یادداشت حسین شریعتمداری با عنوان «آیت الله سید ابراهیم ذوالقرنین دست مریزاد!» با واكنش های زیادی در بین چهره های سیاسی مواجه گردید و حتی دامنه این واكنش ها به صحن علنی مجلس و نطق میان دستور نمایندگان مجلس كشیده شد. محمود صادقی، نماینده اصلاح طلب مجلس هم در توئیتی كنایه آمیز به یادداشت حسین شریعتمداری واكنش نشان داد. وی در توئیتی كوتاه نوشت: «برای خراب شدن نیازی به دشمن نیست، یك دوست نادان كافی است». صادقی توئیت خویش را با هشتگ های رئیسی، كیهان و ذوالقرنین منتشر نموده است. ۲۱۷۲۱۷ 1398/06/14 13:04:45 5.0 / 5 4917 تگهای خبر: مجلس این مطلب پارلمان را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط بالاتر از ۹۰۰ نیروی آمریکایی از خلیج فارس فرار کردند باز شدن اینترنت فتح الفتوح نیست حق مسلم مردم بود، بیخود سر مردم منت نگذارید روایت رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس از پاسخ رهبر شهید انقلاب به پیشنهاد پناهگاه امن تشکیل کمیته ویژه برای پیگیری تحولات لبنان در مجلس نظرات بینندگان پارلمان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۴ بعلاوه ۲ درج دیدگاه