همتی:

دولت و مجلس اهتمام بیشتری برای اجرای قانون یارانه بنزین داشته باشند

دولت و مجلس اهتمام بیشتری برای اجرای قانون یارانه بنزین داشته باشند

به گزارش پارلمان ایران دات كام یك عضو كمیسیون بهداشت مجلس با تاكید برلزوم اهتمام به رعایت حق تجمعات قانونی مردم، اظهار داشت: در این ۴۰ سال چند مورد مجوز قانونی برای این گونه تجمعات صادر كردیم؟


به گزارش پارلمان ایران دات كام به نقل از ایسنا، احمد همتی در تذكر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس خطاب به هیات رییسه در مورد اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در باره بنزین بیان كرد: از مسؤلان مربوطه بخواهند كه گزارش ماهانه با مستندات لازم را به مجلس ارائه نمایند تا توزیع یارانه ها و كنترل قیمت ها به درستی صورت گیرد و بیشتر از این سبب نارضایتی مردم نگردد؛ اگر اجرای قانون مورد توجه باشد مشكلات كشور كمتر خواهد شد، قانون هدفمندی یارانه ها باید طی پنج سال انجام می شد اما متاسفانه عدم توجه به این مورد مهم مشكلات بسیاری را برای مردم ایجاد كرد امیدوارم دولت و مجلس اهتمام بیشتری برای اجرای قوانین داشته باشند.
وی ادامه داد: قانون تجمعات حق شهروندی مردم بوده و باید رعایت شود، در این ۴۰ سال چند مورد مجوز قانونی برای این گونه تجمعات صادر كردیم؟ تا این حق قانونی را برای مردم قائل شویم. اگر اینگونه نشود و تنگ نظرانه به آن نگاه نماییم زمینه را برای فرصت طلبان فراهم می آورد.
همتی در تذكری به وزیر نیرو اظهار نمود: در اجرای پروژه های انتقال آب خزر، سدهای حوزه انتخابیه و انتقال آب سرخه كه تمام مراحل قانونی آن انجام شده است جدیت بیشتری داشته باشید تا وضعیت بحرانی آب در سمنان و حوزه انتخابیه اینجانب حل شده و راه توسعه هموار شود، همینطور رتبه بندی معلمان و مبحث سهمیه بنزین ناوگان حمل و نقل عمومی و مبحث جانبازان در دستوركار قرار بگیرد.



1398/09/05
20:48:45
5.0 / 5
4448
تگهای خبر: دولت , قانون , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴