انتقاد نماینده رباط كریم از عوارضی های مسیر رباط كریم - تهران به گزارش پارلمان ایران دات كام نماینده مردم رباط كریم در مجلس خطاب به وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: ساكنان دو شهرستان بهارستان و رباط كریم برای ۲۰ كیلومتر جاده باید ۲ هزار تومان عوارض بپردازند. به گزارش پارلمان ایران دات كام به نقل از ایسنا، حجت الاسلام حسن نوروزی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذكری شفاهی خطاب به وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: شهروندان بهارستان و رباط كریم كه به تهران رفت و آمد دارند باید روزی ۲۰۰۰ تومان عوارض بپردازند. شما از مسافران تهران – قم ۶۰۰ تومان عوارض می گیرید اما برای ساكنان شهرستان بهارستان و رباط كریم كه هر كدام از ۲۰ و ۱۰ كیلومتر جاده استفاده می نمایند ۲۰۰۰ تومان عوارض می گیرید. نماینده مردم رباط كریم در مجلس خطاب به حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: فكری به حال نیروی انتظامی شهر پرند كه جمعیت آن به ۴۰۰۰ نفر می رسد، بكنید. همینطور به مسؤلان ذیربط تذكر می دهم كه پروژه متروی پرند را عملیاتی كنید. منبع: پارلمان ایران دات كام 1398/11/01 17:49:21 5.0 / 5 5407 تگهای خبر: مجلس , مجلس شورای اسلامی این مطلب پارلمان را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط بالاتر از ۹۰۰ نیروی آمریکایی از خلیج فارس فرار کردند باز شدن اینترنت فتح الفتوح نیست حق مسلم مردم بود، بیخود سر مردم منت نگذارید روایت رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس از پاسخ رهبر شهید انقلاب به پیشنهاد پناهگاه امن تشکیل کمیته ویژه برای پیگیری تحولات لبنان در مجلس نظرات بینندگان پارلمان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۴ بعلاوه ۱ درج دیدگاه